« Åhåhå va snygga | Main | Lite smått och gott »
torsdag
nov032011

Månadens mönster, november: Hmmf, Pfft och *djup suck*

Den här månaden bjuder på dagens favoritmönster: mina grottmänniskor. I mönstret ingår förutom Hmmf och Pfft (ja, de heter faktiskt så) även dinon *djup suck* och brasan. Jag har fått en otrolig respons på de här figurerna, så det var självklart att de skulle få vara månadens mönster. Bilden är inte så jättebra, man ser inte dinon ordentligt, men jag ska ta nya foton så fort jag kan. Den här helgen är det dock LAN, och så har jag fullt upp med att stressa ihop en mössa till på torsdag. Men på torsdagens stickcafé kan jag fixa, gubbarna står där dessutom. Mycket nöje! Eventuella brister i mönstret får du stå ut med ;-)

Reader Comments (7)

åå vad fina små figurer! nästa projekt här hemma blir att virka dina sötnosar!

november 3, 2011 | Unregistered CommenterThessan

De där är ju så himla häftiga :D

november 3, 2011 | Unregistered CommenterKristine

Så herlige ;)

november 3, 2011 | Unregistered CommenterHjertebank

Du är otroligt duktig!!

november 4, 2011 | Unregistered CommenterLina

Stort tack för mönstret och all tid du lägger ner! Hemskt söta grottmänniskor, gullig dino och fiffig brasa! Tack igen!

november 4, 2011 | Unregistered CommenterJennie

Jaaaaaaaaaaaa, äntligen :) roligaste mönstret jag har sett. Ser fram emot att börja på dom (när helikoptern är klar vill säga)

november 4, 2011 | Unregistered CommenterJoanna

Så otroligt fina! Jag säger som tidigare kommentarer att jag är så tacksam att du lägger ner tid och delar med dig av alla fina mönster! Otroligt snällt av dig.
Jag har precis börjat på pepparkakshuset! Jag hoppas att det blir lika fint som ditt.
Kramar

november 4, 2011 | Unregistered CommenterLubbsen