« Lester | Main | Luciatåg »
onsdag
jan262011

Tekopp

Det är dags att dela med mig av månadens mönster, speciellt om det inte ska bli för tajt mellan januaris och februaris mönster. Det första mönstret i Månadens mönster är en virkad tekopp med tefat! Jag hade tänkt ha det hör mönstret i boken, men tyckte inte riktigt att det passade in så mönstret har bara legat och skräpat.

Ni får ursäkta den usla kvaliten på bilderna i mönstret, vår braiga kamera är som sagt inte på humör för tillfället.

För att komma till mönstret (jag tror att det ska laddas ner till din dator) så klickar du HÄR.

VIRKAD TEKOPP

    [...]Månadens mönster, januari: virkad tekopp - Mina mönster - Mönster på virkat och stickat - Crochetra[...]

Reader Comments (11)

Tack allt funkade perfekt ( vad du är duktig i allt)behärskar både teknik och virkning =O)

januari 26, 2011 | Unregistered CommenterPia

Men jösses, vad gulligt :)

januari 26, 2011 | Unregistered CommenterManduzana stickar

Tjusiga koppar! Tack för mönstret.

januari 27, 2011 | Unregistered CommenterPysselkiisen

Vilka söta koppar! Och vilken härligt bild, tänk när man kan sitta och fika så där... får en att längta till våren...

januari 27, 2011 | Unregistered CommenterNettan

Vilka gulliga koppar! Tack så jättemycket för mönstret - jag skrev genast ut det. Ha det gott!

januari 27, 2011 | Unregistered CommenterMaria

Åh, vad fina! Månadens mönster var en kul idé! Tack för att du delar med dig av dina fina idéer och mönster!

januari 27, 2011 | Unregistered CommenterDrutten

jätte stort tack för mönstret

januari 27, 2011 | Unregistered CommenterAnonymous

Vilka fina koppar du gjort. =o)

januari 27, 2011 | Unregistered CommenterSmycka

åh gud va fina koppar om det är okej tänker jag nämna dig i min blogg ska försöka virka sådan fina koppar själv kram och tack för inspiration maria

januari 27, 2011 | Unregistered Commenterj´shörnan

tusen tack, det ver precis i rätt tid, ska på kalas hos en 3 åring som fått egen lekstuga, där passar det ju perfekt med koppar

januari 28, 2011 | Unregistered CommenterSunna

Hihi... det går då verkligen att virka allting! Jättefina!
Emma

januari 28, 2011 | Unregistered CommenterEmma