« Randig väska med sidenband | Main | Lester »
lördag
feb192011

Bosse bladlus

Vinnaren av omröstningen blev Bosse bladlus! Så här kommer alltså Månadens mönster för februari. Nu kanske ni inte tycker att det är en bladlus, men jag har bestämt att det är helt enkelt. Och än en gång får ni ursäkta de halvkassa bilderna. Vår systemkamera är som sagt paj, blixten vill inte funka, så jag får fota med mobilen.

Klicka på den här meningen för att komma till mönstret!

    Response: cat products
    [...]Månadens mönster, februari: Bosse bladlus - Mina mönster - Mönster på virkat och stickat - Crochetra[...]

Reader Comments (15)

Awww vad söt han är Bosse Bladlus. :) Och visst e han en lus, det tycker jag absolut att han e. Ska genast göra en. :)

februari 19, 2011 | Unregistered CommenterCrochet Lina

Klart att han är en bladlus, det kan väl vem som helst se ;) Han blir mitt nästa projekt!

februari 19, 2011 | Unregistered CommenterCamillas virkhörna

Helt otroligt söt!

februari 19, 2011 | Unregistered CommenterKaja

Göör söt. Du är helt otrolig.
Har bara lite problem med pdf-filen, men det är nog min dator. =O)

februari 19, 2011 | Unregistered CommenterPia

Hihi så söt! Generöst av dig att fortsätta dela med dig av dina fantastiska mönster! Keep up the GREAT work :)

februari 20, 2011 | Unregistered CommenterIda

Tihi, så söt Bosse var! Tack för att du delar med dig av mönstret! :)

februari 20, 2011 | Unregistered CommenterLadyNight

Så gullig den är. Gillar lusen starkt. Jag kan inte komma åt PDF filen heller, får bara en blank sida, ska kolla med maken min om han kan fixa det åt mig.

februari 20, 2011 | Unregistered CommenterGreenpixey

Supersöt lusbus!

februari 20, 2011 | Unregistered Commenterellenkantarellen

Sånna bladlöss har man inget emot i krukväxterna. Har precis virkat en spindel så lusen ska bli en kompis till honom. Fast jag har en virkad nyckelpiga oxå, hur ska det gå? Kanske spindeln kan agera bodyguard? hihihi

februari 20, 2011 | Unregistered CommenterJoanna

Nu gick det komma åt filen. Ursöt är han, har nog de färgerna hemma utom grön filt. Har grönt garn, tar nog det istället.=O)

februari 20, 2011 | Unregistered CommenterPia

Helt enkelt underbar!!! Ska göra flera och smitta mina vänners blommor med!

Blir en jätterolig accessoar till vårens blombuketter om man tar riktigt tunt garn.

Tack snälla du för din generositet.

februari 21, 2011 | Unregistered CommenterLottaB

Ååååååååååh! Han är ju för söt och så himla COOL! Hihi :)

Tenk att en lus kan bli så söt ;-)

februari 21, 2011 | Unregistered CommenterFröken Linda

det var en riktig läckerbit

februari 21, 2011 | Unregistered CommenterSunna

Hej! Tänkte bara säga att jag länkat till Bosse från http://www.pyssellankar.com Hoppas det är ok!?!
Jennie

februari 8, 2012 | Unregistered CommenterJennie Olsson