« Bosse bladlus | Main | Tekopp »
torsdag
feb032011

Lester 

Så, för att ni ska kunna virka lite kompisar till Lester kommer här mönstret. Tyvärr är kameran fortfarande paj, så bilderna har jag fått ta med min Iphone. Jag tror att det går att se hjälpbilderna, annars får ni säga till.

Klicka på den här meningen för att ladda ner mönstret!

Som vanligt vill jag att ni respekterar att mönstret tillhör mig. Det innebär att ni inte virkar upp Lestrar och säljer, däremot får man virka och ge bort så många man vill. Det är inte heller okej att sälja mönstret, eller att publicera det som sitt eget. Tack på förhand.

References (3)

  • Response
    Response: Brett Favre Jersey
    Incredible Nfl Jerseys - Cheapest Cost On Line
  • Response
    Response: XNOIDMnB
    Lester  - Mina mönster - Mönster på virkat och stickat - Crochetra
  • Response
    Response: this content
    Great Web-site, Keep up the beneficial job. Regards.

Reader Comments (6)

jag tänker göra en nu på direkten! Men jag hade uppskattat om det i mönstret fanns maskantal efter varje varv. det underlättar jättemkt!

februari 3, 2011 | Unregistered CommenterLinn

Linn, bra att du säger det. Det ska jag tänka på nästa gång :) Men nån maska för mycket eller för lite hit eller dit, det är skitsamma! Jag bryr mig inte så mycket om det när jag virkar.

februari 3, 2011 | Unregistered CommenterCrochetra

Vilken fining :)

Jag har länkat till dig från min sida för jag virkade dina babyvantar, gjorde dock några små ändringar.

Tyvärr blev de inte så fina vid kanten där jag bytte färg men kanske borde jag till nästa gång tänka på att göra första raden på skaftet i samma färg som mudden för att slippa den fula övergången? Hur brukar du göra om du använder två färger?

Jag är ganska ny på det här med att virka så jag lär mig väl med tiden :)

Kram Sari

februari 4, 2011 | Unregistered CommenterIsfrun

underbar, tusen tack

februari 5, 2011 | Unregistered CommenterSunna

Det var ett riktigt busigt, härligt monster du virkat :-)

februari 5, 2011 | Unregistered CommenterFröken Linda

Tack för mönstret! Han är verkligen superfin!

Tänkte höra med dig hur du gör för att konvertera word-filer till PDF? Använder du något speciellt program?
Kram

februari 6, 2011 | Unregistered CommenterCecilia